Úloha: noise2 (d6)
Autor(i): MišoF
zadanie :: riešenie :: diskusia :: poradie riešiteľov
čas | tím | feedback |
---|---|---|
15.8.2006 01:33:47 | ja_niesom_dedko R.I.P. | tak akurat :-) vyriesil som ju pomocou Paint Shop Pro, PHP s GD kniznicou a Google Maps, ktorym sa chcem na tomto mieste podakovat :-D |
15.8.2006 11:54:18 | abpopa | Crontab, wget, gimp, chybí funkce, convert -> bmp, studium specifikace bmp, bmp parser v pythonu, analýza rozložení barev, #fdff64 převládá, lokalizace barvy, potíže, v bmp je bgr místo rgb (grrr), oprava na #64fdff, úspěšná lokalizace, modrá šipka, nápad, merge script, málo dat, čekání přes noc, merge, už to vypadá nadějně, neznámé barvy černě místo bíle, soutok řek, Google maps, odhad Bratislava + Dunaj. Malý Dunaj? Ne. Morava? Morava! ... a v práci jsem zase udělal velký ho ho ho... |
15.8.2006 19:33:35 | justkiddin | Ty koxo, 24 obrazkov som musel natahat aby som konecne dosiel na to co tam je. Asi preto ze som mal bug v mojom programe - nejako sa mi pokaslali farby a cely cas som tam videl iba modre a zlte bodky :) ... no ale potom s farbami sa to uz dalo. Celkom fajn uloha. |
15.8.2006 22:03:24 | Gibraltarsky Oligarcha Obeduje | pekna primerana empiricky :-) |
16.8.2006 08:41:07 | Prahory | Aspoň si jako Brňáci připomeneme pěkná místa u sousedů... Jinak by mě opravdu zajímalo, jaké bylo vzorové řešení. My jsme to vyřešili metodou - "ten šum je asi fakt úplná haluz, takže když se ve stejném bodě nebo v jeho těsné blízkosti objeví na několika obrázcích stejná nebo podobná barva, asi na tom místě ve výsledném obrázku bude..." |
17.8.2006 18:03:11 | Ešte je priskoro na nárek | sposob sumenia bol tazsi, ale o to krajsi ked sa to podarilo zriesit :) najprv sme skusali napr. najjasnejsi z prislusnych pixelov, najtmavsi, priemer, ale sme dostali iba sipku alebo nejake naznaky ciest. pri lokalizacii miesta pomohli googlemaps |
18.8.2006 17:12:32 | A3N | kokos akoze dalsi noise bude niekde z LA a to uz nevyriesi nikto :-) |
2.9.2006 01:08:24 | Zlí lidé hledaji NATIVNIHO SLOVAKA | k nejtrapnejsimu moznemu reseni jsme se uchylili az kdyz reseni mene trapna dosla ;] |
4.9.2006 18:39:52 | Jeníčci | Obdobně jako noise1 až na to, že Devín jsem schopen poznat sám. |
5.9.2006 13:51:26 | Víla Amálka a NEflákajúce sa rozprávkové bytosti | dobra, mozno trosku znevyhodnuje neprogramatorske teamy, akurat po noise1 bola uz lahka |
7.9.2006 15:09:15 | Scientific Approach | libila moc pozmeneny algoritmus z noise1 |
8.9.2006 07:58:04 | Hrunograbná bufda | Pekna uloha, aspon som sa naucil trosku python. Akurat treba zozbierat dostatok sumu... ale kedze som ten skript zabil az po 3 tyzdnoch, tak to slo...:-) |
11.9.2006 19:58:17 | kukuruku | Voronoi (+photoshop script) rulezz podruhykrat :) |
14.9.2006 13:38:46 | Tykadla | Bylo s tím obrovské množství programování (nejdřív statistiky, ze kterých bylo jasné, co s tím, a potom vlastní poskládání obrázku). Pokud to jde někde udělat tak snadno jako noise1, tak já takový software bohužel neznám. Na další noise vám kašlu. |
15.9.2006 17:45:10 | whitestein is dead (fuzia s A3N) | Soft light filter na 142 obrazkov. |
16.9.2006 11:10:35 | Nenásilná difrakcia | Najprv analýza obrázkov v pythone, potom všimnutie si opakujúcich sa farieb. Opäť raz niet nad 'despeckle' filter v GIMPe. S ním mi stačilo na vyriešenie 8 obrázkov. |
17.9.2006 22:13:35 | Paajohtaja | ... aj tak ta sipka ukazuje na Devin ;) |
17.9.2006 22:47:44 | ab absurdo | :((( vobec sa nam nepacila... je to otrasne, ked clovek nema nepretrzity pristup na net... velmi pomaly sa to odkryva... no jednoducho otrasne |
22.9.2006 13:12:03 | Tajfun (a Vlhká jáma) | ťažká, ťažká - o hodně těžší než noise4 ;-) na falešnou stopu nás svedlo, že některé barvy byly v obrázku zastoupené hodně - když jsme filtrovali četnost konkrétní barvy větší než 5 pixelů na obrázek (abychom vyrušili náhodné vlivy), něco nám vylezlo. Nicméně objevila se šipka a pak porovnáváním různých obrázků už jsme dorazili k cíli. Krásné bylo těch několik málo pixelů v gimpu zvětšovat a koukat, jak postupně vylézá fotka :-) |
22.9.2006 13:55:33 | AS | Dalo nám to práci. Jak něco vyfiltrovat, tak to identifikovat... |
23.9.2006 11:26:12 | Opravte to | Trochu jsme se potrápili, protože jsme tam pořád nic neviděli. Až pak přišel Devín a bylo to. |
6.10.2006 07:52:06 | Jeníčci | Skript mi stahoval každou hodinu nový šum, převáděl do PNM, kterýžto formát je na takovéto hrátky ideální. A napsat program hledající společné pixely už pak bylo přímočaré. |
6.10.2006 11:18:25 | AS | Dofávám, že filtrace se nám podařila jen na úroveň objevení šipky a cest na tmavém pozadí. Protože první noise byl z Bratislavy, tak jsme hledali na mapě Bratislavy podle tvaru ulic a cest v lesních částech. Nakonec úspěšně. |
11.10.2006 09:18:32 | Opravte to | Priznam se, ze jsme k filtraci nepouzili frekvenci jednotlivych souradnic, ale prosty prumer. Z toho skutecne vychazi hodne sedi. Pak jsme udelali jeste to, ze jsme tu sed roztahli od 0 do 255 a uz to bylo citelne. Noise3 jsme pak jiz resili vzorove, nicmene marne. I puvodni metoda naznacovala kraba ... bohuzel jsem v tom stale videl jen plachetnici:( |