Úloha: f05-drak
Autor(i): nápad Monika, text MišoF
čas | tím | feedback |
---|---|---|
9.10.2006 11:41:11 | (anonym) | Jezírko hledáme spíše při červené značce, kde bohužel není. Po 200 metrech od rozcestí jde Tom doprava do lesa najít potok a hledat proti proudu. Alča navrhuje vrátit se a prozkoumat habrovou houštinu. A bylo to za ní! Nezávisle na nás leze z druhé strany houští Tom. První dva nápady jsou jasné: posunovat barevná písmenka, o hodnotu písmene v nadpisu. Nebo o pořadí v nadpisu. Druhý nápad zabral, takže jdeme hned dál. Subjektivní hodnocení (Ivo C.): obtížnost (5/10, ale slyšel jsem, že potrápila i víc), nápad (4/10). |
9.10.2006 14:11:44 | Jeníčci | "A budete pekne šlapať nazad." Tato věta vytváří prostor k alternativnímu řešení, při kterém se ani nemusíte babrat s barevnými písmenky :-). Místo, ze kterého je popisována cesta na hrad, je evidentně rozcestí Svätý vrch. Nejprve jsme to zamítli, ale když nás nic lepšího nenapadlo, tak jsme tam zašli. Buď to tam bude nebo to tam snad vyluštíme. V dešti se stejně lépe jde než luští. Autorské řešení jsme se dozvěděli v cíli. |
9.10.2006 19:15:31 | ustredni topeni | (Jirka) Krasna sifra. Po pulhodinovem kufru je spravny napad jeden z prvnich, bohuzel posunujeme o 01234 a nevychazi to. Tak zacina noc trapasu ustredniho topeni. Po 90-ti minutach zkouseni vseho mozneho jsme zpatky a zkusime i 12345. Ach jo. Druha nejhezci sifra hry. |
9.10.2006 23:48:22 | (anonym) | zly lide, tribon - my to posouvali o 12345 +-1 kdyby nahodou, po jedne radce textu koukam ze v paralelni radce vyslo neco co jde precist |